Повторен конкурс за туристически слоган на Добрич, наградата е 2000 лева

21:06, 30 ное 16 / Общество Сподели в: 25 164 Topnovini Автор: Topnovini
1
Община Добрич организира повторен конкурс за изработване на проект за туристически слоган (послание, мото, рекламно изречение) на град Добрич, който да бъде неразделна част от печатни рекламни материали, информационни и промоционални носители, сувенири и албуми, уеб сайт, електронна реклама и всички възможни медии.

Целта на конкурса е да бъде открито посланието към туристите, което представя най-точно град Добрич като целогодишна туристическа дестинация за културно-исторически, спортен, конгресен, панаирен и бизнес туризъм. Слоганът трябва да отличава туристическа дестинация Добрич от останалите и да участва в изграждането на нейния туристически имидж.

Всеки участник може да представи до три предложения, всяко на български и английски език. Слоганът трябва да бъде кратък и ясен, да има съвременно звучене, да се запомня лесно и да въздейства емоционално върху туриста. Посланието задължително трябва да съдържа думата „Добрич”, съответно “Dobrich” – на английски език.

Конкурсът е открит, като право на участие в конкурса имат всички български и чуждестранни физически и(или юридически лица и техни обединения. Всеки участник има право да представи до три предложения за туристически слоган на град Добрич, всяко на български и английски език.

Подаването на предложенията за слоган се извършва само по електронен път на официалния електронен адрес на Община град Добрич: [email protected] в срок до 10.01.2017 г. включително. Конкурсната програма  и декларацията, която трябва да се попълни от всеки участник, са публикувани на сайта на Община град Добрич.

Конкурсът стартира в 00:01 часа тази нощ и продължава до 00:00 часа на 10 януари 2017 г.  

Журито ще присъди една награда от 2000 лева. Тя е неделима и се връчва при подписване на договора.
Сподели в:

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани