Търговска верига се шегува с мръсния въздух

14:18, 04 дек 18 / Общество 25 633 Николай Облаков
1
2
3
4

Една от големите български вериги за черна техника, прояви креативност и се пошегува с проблемите с мръсния въздух в София.

Логото на компанията е заигравка с химичната формула на въглеродния диоксид CO2. (и на кислорода O2) а съобщението над рекламата гласи:

Пусни въздуха в живота си. Поне вкъщи.

 

Рекламираните продукти са пречистватели на въздух.

Родните рекламисти отново реагират бързо и с хумор на актуалните обществени проблеми – припомняме ви рекламата на ИКЕА, покрай скандалите с ремонта на „Граф Игнатиев“

 

 

И реакцията на АУДИ след случаят с болтовете на автомобила на члена на ВСС Лозан Панов

 

 

Търговска верига "Зора" е собственост на последния шеф на УБО - ген. Георги Милушев, Внучка му Гергана Илиева участваше в последния сезон на "Фермата" по bTV.

 

Ключови думи

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.