Има начин да се преборим с вредните хранителни навици

10:20, 23 фев 19 / Здраве 25 399 Topnovini
1

Ако натрупаме повечко килограми, винаги си намираме оправдание - стрес, вредни храни, заседнал начин на живот, хормонални проблеми. В повечето случаи обаче причината за излишните килограми са вредните хранителни навици. Ето как да се преборим с тях: 

 

Закусвайте 

Ако се опитвате да свалите килограми, започнете деня си с подходящата закуска. Твърдението, че закуската е най-важното хранене за деня не е просто измислица от времето на нашите баби. Ако закусвате, организмът ви се събужда, метаболизмът се ускорява и увеличава изгарянето на калории.

Добрата закуска трябва да е балансирана. Важно е в нея да присъстват достатъчно белтъчини и въглехидрати, голяма част от които трябва да са източници на фибри - плодове и зеленчуци.

 

Носете си обяда в офиса

Наистина не е е много удобно да носите кутии всеки ден, но резултатът си струва. Така ще следите това, което консумирате. А няма и да си помисляте да обядвате или закусвате с чипс или вафли. Всичко е въпрос на организация и желание.

 

Пийте повече вода

Когато усетите пристъп на силен глад, пийте вода. Това ще залъже стомаха и ще притъпи апетита ви. Още с идването в офиса сложете на бюрото си бутилка вода, така че да ви е пред очите и си поставете за цел да я изпиете цялата до края на работния ден.

Яжте повече плодове и зеленчуци

Ако постоянно жадувате за сладко - опитайте се да го замените с нещо по-здравословно - ябълка, ядки, зърнени храни.

За да запазите нивата на серотонин в организма си, яжте плодове и зеленчуци при всяко хранене. Това са бавни въглехидрати, които се разграждат по-трудно и така ще ви предпазят от бързите въглехидрати – сладкото. 

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Ключови думи
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Анкета

Ще се възползвате ли от черния петък?

Всички анкети

Моля, изберете един от посочените отговори

Резултати 22 гласа

Гласуването за дадена анкета е възможно веднъж на всеки 24 часа.