Провалена почивка в Гърция: Семейство запази хотел край морето, настаниха го на 1 час пеша от плажа

09:15, 07 авг 19 / Общество 25 382 Topnovini
1

Пореден случай с отменена резервация за почивка в последния момент. Семейство от Севлиево е избрало да прекара лятната си почивка в гръцкия курорт „Афитос”, където резервирали стая в малък хотел близко до плажа. Когато пристигнали в града, се оказало, че резервацията им е отменена, а алтернативата, която им предложили, била с много по-лошо качество.

Спокойна почивка или приключение с отказана резервация в последния момент. Напоследък все повече са хората, на които плановете им се провалят, въпреки че са платили предварително, за да си подсигурят спокойствието.

В такава неприятна ситуация попадат Христофор и Ренета.

Бяхме резервирали месец по-рано, за да сме спокойни и да можем да отидем на мястото, където сме решили, че ще почиваме. Заплатихме си предварително почивката, обадихме се предварително преди да пристигнем в „Афитос” на хотелиера, каза че всичко е наред и ни очаква”, разказва Ренета Петрова пред Нова телевизия.

Оказва се, че резервацията им е отменена, а неприятната новина разбират чак когато пристигат в града.

„Пристигаме в „Афитос” и в 12 часа ни казва да изчакаме на една бензиностанция. След това ни каза да го последваме и ни заведе в една вила, която въобще не се намира в „Афитос”. Тя е по-скоро между „Афитос” и „Политея””, спомня си Ренета.

Вместо в хотел на метри от морето, те са настанени в друг с условия- далеч неотговарящи на изискванията на семейството.  Хотелиерът ги уверявал, че нямал места, но мястото, където ги настанява ще им хареса. Според собственика на хотела, не е било възможно семейството да бъде настанено в стаите, за които са платили. Той заяви, че качеството на стаите, където са настанени, е по-добро, отколкото мястото, което запазили първоначално.

От платформата за резервации са изпратили писмо до семейството, в което се извиняват за ситуацията и уверяват, че вината е в хотела.

„Платформите за хотелска резервация, които могат да ползват всички граждани на Европейския съюз, когато правят резервации за настаняване и за почивка на своето семейство се явяват посредник. Съгласно директивата за електронната търговия посредническите услуги са освободени от отговорност. В тази връзка, всяка една такава платформа се стреми отговорността да се носи от хотелиера”, обясни Лиляна  Кирчева-Арсова – директор Дирекция „Туристическа политика”.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Анкета

Трябва ли повторно ВСС да подкрепи кандидатурата на Гешев за главен прокурор?

Всички анкети

Моля, изберете един от посочените отговори

Резултати 225 гласа

Гласуването за дадена анкета е възможно веднъж на всеки 24 часа.