Максим Бехар във "Важното за теб": Моят живот е пиарът

13:00, 17 окт 20 / Важното за теб с Ники Кънчев 25 12285 Topnovini
Снимка: ТОПНОВИНИ

Поредицата "Важното за теб с Ники Кънчев" се превърна в един от най-успешните подкастове в последно време. И това не е случайно, защото събеседниците ни успяха да излязат от популярния си образ, да участват в разговор за съкровените неща- за семейството, приятелите и родината. Редица успели и вдъхновяващи личности се довериха на Ники Кънчев и TOPNOVINI.BG, като ни допуснаха във вътрешния си свят, разказаха ни какво е важното за тях и за какво мечтаят, за което им благодарим.

В трудния период за страната ни, когато слушаме само за протести и корупция, а политическите скандали станаха ежедневие, решихме да ви припомним част от интервютата във „Важното за теб“. Те са ценни, защото са искрени и в тях ценностите, успехът, стойностният живот и истинската журналистика не са само думи.

Журналистът и пиар експерт Максим Бехар разговаря с Ники Кънчев за книгата си "Световната PR революция" и разказва за това да си ръководител на компания на четвърт век и каква е ролята на пиара в живота на журналиста. 

От книгата  „Световната PR революция“  разбираме какво се случва в света – не само в областта на пиара, а въобще в областта на публичните комуникации. В нея откриваме 100 души –  водещи пиар експерти от 65 държави от целия свят, които казват мнението си за това как се развива този бизнес в света.  

Какво е пиарът в живота на Бехар? Веднъж журналист – цял живот журналист. Смятам, че това, което започнах преди 25 години – нов бизнес public relations, който до тогава беше почти непознат в България, е някак си логично продължение на това, което бях в журналистиката – създавах съдържание, опитвах се то да бъде интересно и ясно. Направихме една добра компания, която вече четвърт век я има на пазара и е сред водещите такива. Най-важното е, че изпитвам огромно удоволствие от това, което правя. Пиарът е моят живот“, заяви той. 

Никога не е уволнявал служител. Казва, че дава до десети шанс, тъй като това е поглед в бъдещето и визия за поне 2-3-4 години напред, защото никой не се е родил научен. „Мога да направя от аматьора професионалист за 5-6 месеца, но не мога да направя от мързеливия човек работлив, както и от интриганта – team worker, даде за пример Максим.

Смята, че е добър мениджър, защото един лидер си личи по това не дали печели много и дали е милионер, а когато създава екипи и от тях излизат други лидери.  

Какво мрази? Това е думата работодател, защото изобщо не е важно кой е собственик на компанията, а кой е мениджър и я управлява. „Трябва да има много добър паритет, защото служителят трябва да дава своето и мениджърът трябва да показва отношението си, така че те да се срещнат посредата. През 2020 година вече обичам да управлявам компанията си хоризонтално – да бъда един от многото, а не да бъда отгоре“.

За разликата в правенето на пиар в традиционните и в социалните медии. Според пиар експерта профилите в социалните мрежи – Facebook, Instagram, Linkedin, не са за подценяване, защото там има хора с над 1 млн. последователи, а няма дори телевизия, която да има такава аудитория, да не говорим за вестници.

Бехар е на мнение, че социалните медии тотално са променили живота ни и е убеден, че е към по-добро. „Дават възможност на всеки да може да изрази себе си и да влияе, ако има какво да каже“.

Той беше категоричен, че няма нито един случай, в който съветът му към клиент да е бил грешен.

Важното за него е щастието. „Много е важно да си щастлив в работата и сред хората, които имаш - семейството си и всички, с които споделяш ценното си време. Ако човек не е щастлив, не може да направи нищо. Не може да е полезен нито на себе си, нито на хората край него“.

Има ли ученици, които са го надминали? „Сигурно има“. Има колеги, които са били при него на много ниски позиции, а сега са в добре представени компании и са мениджъри и той е много горд от това.

Още от "Важното за теб с Ники Кънчев" вижте тук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!