„100 малки победи“: Кратка тренировка по метода Табата

07:00, 25 май 20 / Спорт 25 1962 Цветилена Симеонова

„Бъдете по-силни от най-силното си извинение” - неизвестен автор

Днес ни предстои кратка и тонизираща тренировка по метода Tabata. Ще редуваме 20 секунди работа с 10 секунди почивки между сериите. По този начин само за 10 минути ще постигнем максимален ефект и ще тонизираме цялото тяло. Следвайте показаните във видеото на Hella Fit From Home упражнения и се радвайте на вашата малка победа за днес.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене. Днес ще се фокусираме върху комбинации храни, които ни осигуряват оптимална енергия:

Зеленчукова салата с яйца и авокадо. По този начин си набавяте протеини, полезни мазнини и фибри.

Сьомга с кейл. Така си осигурявате достатъчно калций и витамин D.

Когато сте много изморени и имате нужда бърза енергия, направете си смути от банан, органично фъстъчено масло с мляко от бадеми. Бързите въглехидрати ще ви осигурят почти незабавен приток на енергия, който няма да бъде последван от рязък спад на цялостния тонус.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing. Слушайте и подкаста на "100 малки победи".

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Йога в 10 минути

„100 малки победи“: Кратка динамична тренировка по метода Табата

„100 малки победи“: Да тонизираме раменните мускули

„100 малки победи“: Тренировка по метода HIIT

„100 малки победи“: Калистеника за коремните и гръбните мускули

„100 малки победи“: Как бързо да изгорим излишните мазнини

„100 малки победи“: Да стегнем краката

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!