„100 малки победи“: Цялостна мобилност с Кирил Райков

09:30, 23 сеп 20 / Спорт 25 1856 Цветилена Симеонова

“Повечето хора силно надценяват нещата, които могат да постигнат за един ден и силно подценяват нещата, които могат да постигнат за една година” - древна китайска мъдрост.

Днес ще се фокусираме върху цялостната мобилност. С приложеното видео на Кирил Райков ще изпълним няколко комплексни движения, с които ще тонизираме мускулатурата и ставите.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Чести тренировки - прилагайте концепцията на минималните тренировки за максимален ефект. Вместо да отделяте 3-4 часа на ден за цялостна и изтощителна тренировка, правете чести, кратки и интензивни тренировки и около 20% от времето на постоянните тренировки ще се радвате на 65+% от ефекта.

Заместители на захарта - всички искаме да ядем сладко, но не искаме да понасяме негативните аспекти от бялата, рафинирана захар. Просто й намерете заместители - яжте чисти плодове, намерете си кленов сироп и стевия.

Спрете междинните хранения - стремете се да ядете в рамките на период от 6-8 часа всеки ден и така ще осигурите на тялото си достатъчно време за всички естествени процеси на пречистване.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

"100 малки победи": За силата на водата с Милен и Ади Цанови

"100 малки победи": Тренировка за ученици с Маги Христова

„100 малки победи“: Тренировка за цялостна кондиция с Кирил Райков и 2sport4life

"100 малки победи": Жизнена енергия за цял живот

"100 малки победи": Антистрес и релакс със Зарина Микова

„100 малки победи“: Упражнения за цялостна кондиция

„100 малки победи“: Упражнения за цялото тяло с Роберта

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!