Магазините на А1 остават отворени и при по-строгите мерки

10:57, 26 ное 20 25 2250 Шрифт:
Антония Руменова Редактор: Антония Руменова

Новите временни мерки, целящи ограничение на разпространението на коронавируса, които влизат в сила от петък, 27 ноември, няма да доведат до затварянето на магазините на А1, включително и на тези, които се намират в сградите на търговските центрове и веригата хипермаркети „Кауфланд“. Телекомуникационните услуги са ключови за нормалното функциониране на обществото, а достъпът до тях е още по-важен във време на социална изолация. 

В магазините на А1 се спазват стриктно противоепидемичните мерки: носенето на маски и спазването на дистанция са задължителни, в обектите се допускат ограничен брой клиенти едновременно и се обособяват зони за изчакване на клиентите, така че да се спазва дистанция от работните места на служителите, които са защитени със специални прегради. Търговските консултанти на А1 работят с повишено внимание върху превенцията от заразяване, като се извършва постоянна дезинфекция на контактните повърхности – като перила на стълби, брави, ключове за осветление и др. Докато тече дезинфекцията на определена работна площ, до нея не се допускат служители.

Снимки:А1

Въпреки че магазините остават отворени, от А1 призовават всички свои клиенти да използват дигиталните канали за обслужване. Практически всички услуги на А1 се предлагат и в онлайн магазина на телекома на А1.bg и в приложението Моят А1, включително добавяне на ТВ канали и мегабайти, закупуване на ново устройство, подписване на нов договор или преподписване на настоящ, както и прехвърляне от друг оператор към А1. 

Най-лесният начин за плащане на сметки към телекома остава приложението Моят А1, както и порталът Моят А1 на А1.bg. От компанията предлагат допълнителни стимули за своите клиенти, които изберат този начин на плащане – бонуси от минути, мегабайти и дори възможност за участие в седмична томбола за 1 000 лева. Плащането през сайта А1.bg е възможно и без регистрация, като единственото, което потребителите трябва да притежават е банкова карта и да знаят номера на услугата. Този метод е особено подходящо решение за млади хора, които искат да помогнат на по-възрастни роднини с плащането на сметките и така да им спестят ходенето до магазина. 

За разрешаване на техническите затруднения също не се налага посещаване на физически магазин или обаждане на *88. А1 стартира новия си портал А1 Помощник, достъпен на адрес help.a1.bg, където клиентите ще намерят отговори на най-често задаваните въпроси за услугите на телекома. Много от посещенията на техници могат да бъдат спестени с услугата.

А1 Видео помощник, с която потребителите могат да се консултират със специалист от телекома, посредством видео връзка. Личният контакт по време на посещението в магазин също може да бъде заменен с помощта на услугата А1 Видео магазин. С нея се осъществява пряка видео връзка с търговски консултант на А1, който да обърне индивидуално внимание на клиента. 

А1 продължава да развива своите канали за онлайн самообслужване, като усилията в тази насока ще продължат независимо от степента, до която се затягат мерките за ограничение на пандемията от COVID-19. През това време актуална информация за работното време на магазините на А1 ще бъде публикувана онлайн на A1.bg/nameri-a1-magazin.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама