„100 малки победи“: Тренировка по метода HIIT

07:00, 20 май 20 / Спорт 25 379 Цветилена Симеонова

„Единствената лоша тренировка е пропуснатата” - неизвестен автор

Вашата малка победа днес е свързана с 20-минутна тренировка по метода HIIT (High Intensity Interval Training). Ще постигнем максимален ефект с редуване на 30-секунди интензивна работа с 30 секунди почивка и възстановяване. Наташа Ошеане ще ви представи 5 основни упражнения, изпълнени в четири рунда. Ако почувствате силна умора, просто направете по-малко рундове. Важно е да се стремите към максимална интензивност по време на 30-те секунди работа.

Снимка: CanStockPhoto

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Яжте предястия. Приемането на малко количество храна около 10-тина минути преди основното количество ще ви позволи да се заситите напълно с около 20% по-малко храна. 

Помнете - захарта е най-голямото ви препятствие по пътя към оптимална кондиция. Заменете я с плодове, мед или стевия.

Избирайте внимателно зеленчуците и плодовете, които ядете. По възможност се снабдявайте с чисти, необработени с токсични химикали продукти.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing. Слушайте и подкаста на "100 малки победи".

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Приятна тренировка за ръце за по-малко от 10 минути

„100 малки победи“: Кратка CrossFit тренировка за цялото тяло

„100 малки победи“: Кардио тренировки за мускулите на корема и гърба

„100 малки победи“: Ефективно упражнение за ускорение на метаболизма

„100 малки победи“: Йога в 10 минути

„100 малки победи“: Кратка динамична тренировка по метода Табата

„100 малки победи“: Да тонизираме раменните мускули

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!